Bebeğim son 2 haftadır çok huysuz normalde de zaten öyleydi ama kendi kendine oyun oynardı vs şu an tamamen bana sarmış durumda sürekli kucak istiyor birlikte oynasak bile hemen sıkılıyor oyuncaklarından sıkılıyor yeni aldıklarımla bile azıcık ilgileniyor bırakıyor. Önceden böyle değildi oynamayı severdi. Bi dönem yine başlık açmıştım çok huysuzdu bu şekilde davranıyordu. Kolikti zaten doğduğundan beri çok ağlayan bebek ama her şey x10 oldu sanki. O kadar fazla tantrum yaşıyor krize giriyor ki. Ne yapacağımı şaşırdım tavsiyelerinize açığım helak oluyorum gün içinde hiçbir şey yaptırmıyor