gamzelarin emziriyorsanız bol bol emzirin. Ne kadar küçükken çıkarırsa o kadar kolsy atlatılırmış bu hastalık. Arkadaşım 20 günlükken çıkarmış. Hiç bilmemişler doktor izleri görünce bilmiş ama çok kolay geçmiş annesi sadece emzirmiş. Çok geçmiş olsun korkmayın losyonunu sürün.
Bu yaz iki yeğenimde geçirdi çok kolsy geçti şükür