queenofrose benimde öyle olmuştu canım 36 da başladı nst de hep 100 çıkmaya, kasılmaları sancıları evde de kendim takip ediyordum ama bir türlü açıklık ilermemişti ben de hep 1 cm kalmıştı, kaç kere acilden gidip yatırdılar bir gece şeklinde ama ilerlemedi, tam 39 da yatışım oldu açıklık ilerlemişti öyle doğum yaptım.