Merhaba hiç bir bilgim yok size danişmak istedigim şeyler var bugün grip oldugum için doktora gittim bana kemik egriligin var ameliyatlik olmuş artk dedi şasirdim kaldim daha önce hafif var böylede kalabilir ilerleyede bilir demişlerdi zaten şimdi bunu duyunca araştirmaya başladim devlet hastanesi bunu karşiliyormu tabi olmuşkende güzel bi burna sahip olmak istiyorum devlet estetikli bi sekilde yapıyormu maliyeti nasil oluyo veya direk özeldemi yaptiriliyo estetikli lütfen bilen birisi beni aydinlatabilirmi ?