1Dost azı dişlerimden biri yoktu ve orada kemik kalmamıştı nerdeyse , bu yüzden dr kemik tozu ekledi normalde sedasyon almadan da yapılır ama benim kusma refleksim olduğu için sedasyon ile yapıldı işlem ,acı hissetmiyorsunuz tabii lokal anestezi de alsanız işlem sırasında acı olmuyor , sonrasında tabii biraz zorluk oluyor , ben özellikle yeme konusunda zorlanıyorum 😅😅emziriyorum rahat rahat yemek yiyememek koyuyor bana yaaa