esmkts Merhaba hanımlar. İlk doğumum ve 6. aydayım 3 aydır saçlarım haddinden fazla dökülüyor. Normaldir geçer dedim fakat ön taraflarım falan hep açildi. Acık biraktigimda arkdan kellik gorunuyor. Var mi bi tavsiyeniz.
Gmzcn esmkts doktora git kan degerlerine baktır canım.benimde o.sekildeydi ve triod hastalığım.cikti onun ilacını kullandıktan sonra normale dönüyor
Tgce16 esmkts hallales olması lazım bir şampuan var çok güzel yorumlar kendimde alacağım inşallah bir bakın isterseniz
Yassos esmkts hc care diye internetten yaz canım yağını ve şampuanını al kullan benim de senin gibiydi şu an dökülmem oldukça azaldı bir kaç kullanma sonrası etki ediyor açılan yerlerde de geri bebek saçlar çıktı bitkisel içerikli de bir ürün saçları falan güzel yumuşatıyor tavsiye ederim .
RasayiAA esmkts bnmde aynıydı felaketttt dökülüyordu. Avuç avuç. Amaaa dalin bebek şampuanı kullanmaya başladı eşimnde çok dökülüyordu iki banyodan sonra eskisinden çok çok az dökülmeyw bşladı çok şaşırdık biz eşimle hala kullanıyorz denemekden zarar gelmez. 😊
Ssss Tgce16 bende denedim kesinlikle hiç bir faydasını görmedim kişiye göre değişebilir bilemem tabiki
deletedmom111 Tgce16 saçlarımı mahvetti iğrenç bir şampuan sabunla yıkasam daha iyiydi keçe gibi yaptı ben urban yoğun keratin şampuanı kullanmaya başladım kremiyle azaldı gibi
Duygusss Tgce16 Bence boşuna para vermeyin o yorumlara güvenip bende aldım, dökülmeyi kesmediği gibi sertleştirip tararken daha çok dökülmesine sebebiyet verdi. 👎
Gmzcn esmkts dahiliye canım sağlık.ocagida olur . Ben bisuru şampuan krem kullandım hiç bişey ise yaramıyor
GozdeDevin2018 Bende HuncaCare diye bir şampuan kullandım çok iyi geldi. 2 aydır kullanıyorum saçımın pH değeri dengelendi. Bizde 6 aylığız. Sana öneririm. Bıttım ve Çörek Otu özlü alabilirsin.
Ssevey GozdeDevin2018 Benimde eşim kullanıyo Hunca care uzun zamandır bende beğenmiyodum birkaç seferdir bende sarımsaklı ve defneli olanını kullanıyorum ama hiç dökülmesi fark etmedi bende her yer saç kel yapıcam kendimi 🤯
Asuasya Ben sac dokulmesi ıcın cıldıyeye gıttım samouan konazol verdı sac losyonu betasalic yazdı ve cıddı anlamda azaldı bebek sacı gıbı ufak ufak cıkmaya basladı tavsıye ederım saglık ocagına da yazdırabılırsınız
GozdeDevin2018 Ssevey yani demek ki herkesin saçına uymuyor, umarım en kısa zamanda doğru şampuanı bulursunuz.
Ssss Tgce16 malum bebişle hayatta insan 5 dk da duştan çıkıyor vakit olsa zeytinyağı filan deneyeceğim 😊 ben biraz kestirmeyi düşünüyorum uzun ve yıprandı zaten saçlarım belki az da olsa işe yarar
Ozsam Tgce16 ben bulamadım ama sanki şuan azaldı biraz dökülmesi zamanla bekliyorum yoksa doktora gidicem 😢
Annekeki Bana da arkadaslarim dokuluyor sonra yenisi cikiyor dokulmeye engel olmuyo hic bisey diyo. Ben de kel kalacagim sanirim🤦🏻♀️