Tazebabyy Hocanı değişsen daha iyi olur. Manuel ehliyet alırsan otomatik araçta kullanabilirsin ama otomatik ehliyet alırsan manuel araç kullanamazsın (manuel araç kullanırsan ve otomatik ehliyetin varsa ceza alırsın). Hoca çok önemli benim hocam dünya tatlısı bir kadındı ki sizin gibi trafikte nasıl duracağım, stop edersem, bir an durmam gerekirse, vites atarken hem yola hem vites mi bakacağım vs vs bir sürü şey düşünüyordum sonrasında hocam o kadar güven verdi, cesaret verdi, elektriğimiz de uyunca hiç sorun yaşamadım ehliyet sınavını da tekte geçtim ki sınavda bir araç önüme atladı ve aniden durmam gerekti stop bile ettirmedim