genc1anne ben korse takmadım özellikle sezeryandan sonra kaslar tembelleşiyor yararı olmaz zararı olur demişti dokturum, bir süre çok kısa bir süreliğine çok sıkmayan bir korse aldım ama en fazla 3 hafta kullanmışımdır. Sonrasında emziren anne diyeti yaptım kilomu verdim göbek de gitti çok şükür