kardelen1209 Yegenimin göbegimde fıtik var kızlar şişmıs doktorlar 3 yasına kadar gecer demiş ama bu durumu yaşayan var mi? nasil bi yol izlediniz?
moryazma kardelen1209 Herhangi bir müdahale yapmanıza gerek yok şu an için. Eskiler para falan yapıştırıyorlar o yüzden söyledim . Göbek fıtığından dolayı ağrısı acısı olmaz merak etmeyin. Göbek bölgesindeki yağ dokusu arttıkça zamanla kaybolur 4 5 yaşa kadar bile bekleniyor ameliyat için
50krsvertirreekk kardelen1209 benim oğlumda da göbek fıtığı vardı ama doktor parmağıyla bastırdığında içine kaçıyordu 1 yaşına kadar geçer geçmezse ameliyat gerekir demişti çok şükür geçti sizde deneyin parmağınızla basın yumuşak ve içine kaçıyorsa geçecektir
minnakanneyim kardelen1209 doğduktan 15 gün sonra flan oldu yanlış hatırlamıyorsam 3.5 ay olmadan geçti hicbisey koymadım kendiliğinden geçiyor doktorda öyle demişti banada dediler para flan koy diye ben yapmadım
kardelen1209 moryazma Doktorda aynisini demiş kimseye bakıpta para falan koyma diye. Ama kardesim biraz fazla endişe ediyo şiş diye bende bi sormak istedim
moryazma kardelen1209 Büyük ölçüde kendiliğinden geçiyor benim oğlum da da vardı kaşık fıtığından bir aylıkken ameliyat oldu mesela gerekli olsa göbeği de yapardı tek anestezi ile
kardelen1209 minnakanneyim doktora göturdugun de doktor demis para falan koymayin batıl inanc onlar diye 7 ay oldu hala ayni sismis
minnakanneyim kardelen1209 bize 1 seneye kadar iner demişti indi sizinkide iner inşaallah hiç küçülme flan olmamış mı
kardelen1209 minnakanneyim yok gün gectikce şisiyo dedi hatta 3 doktor gezdi üçüde ayni seyi söylemiş 3 yasına kadar geçer diye