dunyambebegim O1Anne valla basta farkında degıldı ama 5 kurulsun ortada kalınca fark etmek zorunda kaldı dıyelım 😅
dunyambebegim O1Anne sizin aranız nasıl eşinizin ailesiyle onların evınde mı oturuyorsunuz gıdıs gelıs sıklıgınız nasıl
pembekalanchoe O1Anne öyle dedim zaten eşime. O yüzden bir şey taktılar olarak görmüyorum. Sağ cebimden alıp sol cebime koydular yani. 😒 Zamanı geldiğinde söyleyeceğim onlar anlamadığımı sanıyor.
yorumcu00 O1Anne Benim iki çocuğuma da bir çöp takmadı babaannesi. Annem yarım altın taktı ikisinde de.
maygirl O1Anne anne babam kayinvalidem en yakın arkadaş ve 1.derece akrabalarımız komşularımızın bazılarıda dahil olmak üzere genel olarak altın takıldı.
Birkullanici O1Anne her birine birer tam aştın taktılar. İlk çocukta kendi akrabalarının getirdiği altınları da bana verdi, zamanında kendi takmış
shi O1Anne benim kayınvalidem beşibirlik yaptı zinciriyle tek erkek eşim tek torunu oglundan görümcemlerde çegrek taktılar benim ablam abimlerde cegrek taktı annemle babamda kızıma iki tane bilezik yaptılar eşimde bitane atalira taktı birde iphone 16 promax almıştı ozaman saolsunlar
Balparem13 O1Anne oğluma erkek çocuk olduğu için ve adını koyduk diye kp tam altın, kV yarım, kendi babam çeyrek taktı. KV herkese yarım eltimin kızına bilezik yapmış ozaman öyle demişlerdi adı olduğu için.Bana bir şey yapan olmadı
O1Anne Balparem13 acaba kız olsaydı takarlarmıydı 😃 benim kv de erkek istiyordu hamileyken belkide erkek olsaydı takarlardı
catperson O1Anne bizde öyle adetler yok iki taraf da bir şey takmadı iki doğumumda da. Bebeğe benim ailem çeyrek taktı, eşimin ailesi onu da yapmadı. Manevi olarak çok destek oldular ama.
smgcgr O1Anne eşimin ailesi çocuğun odasını aldı ve bir ajda bilezik taktı benim ailemde bir bilezik taktı
shi dunyambebegim evet gerçekten çok bereketli bir kızım var şükürler olsun canım Yaparsada kendilerine yapmazlarsada kendi ayıpları ama benim kaynanamda kayınpederimde canımdır çok seviuorum kendi ailem gibiler