Bebeğim 6 aylık 2 hafta oldu tadıma başlayalı. Az az tattırdım şimdi neyi ne kadar vericeğim, kaç öğün ne kadar, su ne kadar vermeliyim. Mama içiyor, bazısı mama içiyorsa öğünü doyacak kadar ver diyor anlamadım kızlar nasıl ilerleyim tecrübeli anneler var mı, mamayı suyu ne kadar vereyim