Son zamanlarda sürekli uyku hali içindeyim gece uykumda bölünmüyor bebeğim uyanmıyor çünkü kendimi hep esnerken buluyorum bir türlü güç bulamıyorum sürekli halsiz ve yorgunum kolumu kaldırmaya bile dermanım yok uyku hali içindeyim ama uyuyamıyorum zihnim kapalı bir şekilde dolaşıyorum ortalıkta neden böyle sizce bide önerebileceğiniz ilaç vs var mı kendimi toparlamam için