Kilosu sınırda diye hala mamayı kesmedim. Gece sık uyanıyor, beşiğinde dönüp durduğu oluyor hemen uyumuyor her zaman, bazen diş gıcırdatıyor, başlangıçta dediğim gibi kilosu düşük aşırı halde yemek seçiyor iştahsız. Bebeği reflü olanlar nasıl atlattınız bunu