durununnannesi benimkimi tenbel yoksa normali mi bu anladım ama benimki 10 aylık emeklesin diye yere yatırıyorum Bağırıp ağlıyor ne öne ne arkaya kıpırdamıyor sadece ağlıyor 10 ayını doldurdu ne emekleme isteği var ne birşeylerden tutunarak ayağa kalkma isteği var nede yürüme isteği var sadece kucakta duruyor anlamadım gitti😁