kvsrbrn benimde durumum sizinle aynı artık sağım bile yapmıyorum zaten vaktim de yok 2 buçuk oğlumla yapışık ikiz gibi olduk 😅 emmeyi çok seviyor ama memeye gelince sıklıkla çok ağlıyor bazen tazyikli oluyor bazen çok yavaş geliyor çok dengesiz bir şekilde geldiği için oğlum çok sinirleniyor bende sizin gibi kafaya takıyordum ilk zamanlar artık saldım valla
Bestlak damla kullandım o biraz arttırdı sütümü şimdi i mom latte takviye alıyorum ama tamamen vitamin için içiyorum sütü de arttırıyor diyorlar
Olmayınca olmuyor sanırım