bebeğimin burnu devamlı tıkanıyor, bir de çok sık olmasa da öksürüğü var bugün doktora götürdüm ilgilendi kontrol etti baya zaditen ve burun spreyi yazdı ama biraz araştırdım zaditen sanırım 6 ay öncesinde kullanılmıyormuş. doktor da 4-5 gün ver sonra verme dedi, kullanmalı mıyım?