bebegimatd Bebeğim iki gündür çok huzursuz ve 36 günlük. Karnı aç ama emmeye başlayınca acı çekiyor gibi kendini geri atıyor çırpınıyor. Memeyi bırakıp omzuma yaslayınca sakinleşiyor. Ne oldugunu bilen tahmin eden var mı çözüm öneriniz nedir açlıktan ellerini yiyor. Az önce bi 5-10 dkya yakın emdi onu da hepsini kustu il defa bu kadar çok kustu.
elifff94 bebegimatd reflü olduğunu düşünmüyorum yenidoğanların birçoğunda beslendikten sonra kusma var. Söylediğiniz şeyi %90 ihtimal gazdan yapıyor
mehmetcihan bebegimatd reflü de olabilir gaz da olabilir reflü olunca kendini memeden geri atma oluyor dediğiniz gibi tabi ki en iyisini yine de doktor bilir benim oğlan da öyleydi dik tutunca sakinleşiyordu kusması da oluyordu doktor reflü dedi şurup verdi onun üzerine iyileşti iyi geldi ilaç
gizemtemel bebegimatd duz yatirdiginizdada kusma varsa genelde reflu diyorlar ama omzunuzda rahatsa bence gazi vardir sirtini sivazlayin bence birazda siz yukari asagi ziplama hareketi yapin bence gaz cikarana bikac gun gozlemleyin baktiniz devam ediyor doktorunuza danisin ama genelde saglik ocaginin verdigi d3de gaz yapabiliyo
benjaminannesi elifff94 ay gerçekten mi ben de faydalandım bundan öyleyse devamlı bir ıkınma kızarma halinde 24 günlük
dilek_ikra Benimde bebeğim 3 aylık her emzirdikten sonra kusuyor afedersiniz altan da gazı çıkıyor üstende çıkarmaya çalışıyorum ama kusması halen var normalde doktorlar 6 aya kadar kusması azalır dedi
xulya dilek_ikra merhaba, geçmiş olsun, kabızlık var mı 67 günlük kusma, hırıltı, kabızlık, kendini geri atma, memeyi çok kısa emiyor zaten tutturana kadar da savaş veriyoruz kendini geri atıyor
dilek_ikra xulya Benimde bebeğim öyle ya zor gögsümü tutuyor tutsada çabuk bırakıyor reflüden mi acaba ya
mehmetcihan cansuyu25 reflü vardı günde bir çay kaşığı veriyordum eğer çok ağrısı oluyorsa bir sabah bir akşam veriyordum