mombabe kızım 16 aylık bunaya anlamak da zorluk çekiyorum kullandığı kelimeleri bile söylemiyor ben söyleyince inatlaşıyor ısrarla anne diyip duruyor ama kendi oyun vs oynarken söylüyor o kelimeleri parmağımla gösterdiğim şeyi de bazen getiriyor bazen ketirmiyor kafasına göre yani ama söylediklerimi anlıyor başka odayken oyuncağını getir vs dediğimde getiriyor bazen de getirmiyor işte bu arada kızımda işaretle herşeyi anlatıyor bir çok kelimesi vardı şuan babasına bile anne diyor 😂😂😂(anne aç hadi alla alla ham hav hav horaz sesi çıkarıyor ce e diyor bide abi diyor ) bunları söylüyor sadece bundan fazla kelimesi vardı normalde dede abla vs gibi söylemiyor şuan onları