Geliri tam bilmiyorum yani eşime hiç sormadım ama
Ev bizim taksit ödüyoruz 9100,
aidat 1200,
faturalar hepsi toplam 1300felan,
mutfak masrafı sodexsodan gidiyor 6000 civarı,
kızımın maması ve bezi, ekstra Bi ihtiyacı yoksa aylık 8000,
Eşimin motor benzini ve sigarası aylık 4000
Araba olmadığı için çok Bi dışarı çıkmıyoruz zaten
Onun harici trendyol gibi yerden de aylık Bi siparişim olmaz ama olursa da toplu alıyoruz tüm alınacakları ona da 5000 diyeyim
Burda İnternet alışverişi, eşimin gideri, ve paranın yetmediği yerde kredi kartı devreye giriyor tabi
Geliri bilmem de bazen gider fazla oluyor onu biliyorum
Birikim için de eşim çok çabalıyor ama 2 ayda 1 anca Bi çeyrek alabiliyor
Bi geçen ay bana Ajda almıştı, birikimi çok yapabilen biri aylarca biriktirip üstüne 1 çeyrek koyup almış..
Ben biriktirdiği parayı sormam banka hesabında biriktirir, geleni de bilmem
Ben evlenirken dedim ki sen evin ihtiyacını al, benim ihtiyacımı gör. Ben sana maaş sormam dedim, öyle de kaldı.
Çok şükür eksiğimiz olmaz hiç, her ay da bana elinde ne varsa o kadar harçlık verir, kartıma para atar ama harcamam. Ay sonu elinde kalmazsa geri veririm ona
Zaten ne istesem kendisinin kartından alıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤍
Ve kızımdan önce her ay yarım, tam alan biriydik.
Allahtan o dönem yapmışız ki oturduğum evin peşinatını ve doğum parasını onunla ödemiştik😊