Her ama her konuda çok hassasım beni artık çok yoruyor. Oğlum dogdu onun üstüne çok düştüm her anne düşüyor ama benim ki gerçekten fazlaydı. Suan daha kötüyüm ciddi sağlık anksiyetesi yaşıyorum. 1 hafta önce ameliyat oldum safradan ailemin yanındayım oğlumla eşimin izni bitti suan yolda gidiyor ama ben o kadar kötü hissediyorum ki içim sıkılıyor nefesim daralıyor bunalıyorum ben hep böyleydim ailem kalip dönerken de böyle oluyorum bu hiç normal gelmiyor bana ben gaddar olmak istiyorum ciddiyim vurdum duymaz duygusuz biri olmak çok isterdim 🥹 bunun çözümü psikolog mu elimde olan bisey var ben mi yapmıyorum