[silindi] ayy dün görüp nickinize bayılmıştım ya hahaha 😃 şimdilik 14 aylık kızım da pamuk gibi sevecen ve güleç, umarım böyle devam eder büyüdüğünde de 🥹 ay benim hayatımda hiç İdil diye tanıdığım yok, iyi ki böyle bi başlık açmışım da fikrim oldu en azından