idildeniz35 oğlumun ismi Ekin Alp, yok ekin kız ismi, aa o kız ismi değil mi niye koydun vs vs gibi bir çok şeye bende maruz kalıyorum. Ben hiç bir zaman kimsenin çocuğunun ismine bu şekilde tepki vermem. Sizene yada banane değil mi? İdil çok sevdiğim bir isim. Yanlış bilmiyorsam sevgi dolu, seven gibi bir anlamı vardı. Anlamı da çok güzel. Bence iyi ki koymuşsunuz. He diyip geçin boşverin