somurtkansirin Aynı gün doğan bebişler için post var bende bizim için post açmak istedim hazır oğlum uyuyorken. 22 Nisan 1997 benim
somurtkansirin Çok önemli değil ama aynı post genel etiketiyle şuanda açık benimki neden öneri oldu acaba ??? Etiket düzeltilmesi yapılmasın diye özellikle de kontrol ettim postu açmadan @simseklivekalpli
simseklivekalpli somurtkansirin bebekler için açılan postun etiketi genel, anneler için sorulan post etiketi öneri oluyor genel olmuyor annemiz 🌸
Anneolmusbirkadin simseklivekalpli çok afedersiniz ama bana çok saçma geldi. Ne başlıkta nede postta öneriye dair hiç birşey yok.