Kızlar oğlum 3 yaşında kaka problemi var daha önce doktora da götürdük bir sıkıntı çıkmıyor bazen katı ağırlıklı beslendiği yemeyi reddettiği için kabız gibi kakası aşırı sert yapmakta zorlanıyor bu durumu yaşayan bunu çözmek için bildiğiniz ilaç falan var mı ya