asyakubraa bizim gündüzleri de çok fena 🥴 başka önerim yok ya hep aynı seyler yapılıyor işte dolaba dış kaşıyıcı falan koyuyorum onu veriyorum. Eline havuç falan veriyorsan onu verebilirsin ben meyve suzgecine koyup veriyorum bizimki eline aldığı şeyi gırtlağına kadar sokuyor çünkü 🤦🏻♀️😄 yeşil soğan da iyi geliyor diyorlar ondan da veriyorum biraz