zeydveannesi16 Bebeğim 4 aylık 2.5 aylıkken ilk reglmi oldum ama bu ay 5 gün geciktim normal mi yoksa test yapmalı mıyım?
esraalic zeydveannesi16 yani bunu bilemeyiz nasıl korundugunuza bağlı emziriyorsanız düzensizlikler olması normal ama hamile de olabilirsiniz belli olmaz test yapın.
gizem1111 zeydveannesi16 bebeğim 9 aylık olacak hala düzenli değil adetim 2 hafta geciktiği de oldu biraz daha bekleyip olmadı test yapın bence
efl12 zeydveannesi16 çok normal ben de 10 gün geciktim sonra oldum ama emin değilseniz test yapabilirsiniz
esraalic zeydveannesi16 hakkınızda hayırlısı olsun bebegim 7 ayllikken tam 13 gün gecikmistim ama hamile değildim emziriyordum sonra olmuştum belki öyle bir şeydir siz yine test yapıp emin olun birde ne ile korunuyordunuz