tazemom1 Ekmeği hazır ekşi mayadan yaptım . 24 saat mayaladım katlama yöntemi vs kullandım. İlk kez yaptım görüntüsü çok güzel ama kokusu beni şüphelendirdi ya kokusu normal mi ? Dışardan satın aldığımda kokusu olmuyor