uykusuzanne__ ah zaten fırın sıkıntı bi gün kp kaynimlar misafirliğe geldi uzaktan trilice yapıyım dedim fırın sorunsuz çalışıyor du o güne kadar neyse ben açtım fırını ısınıyor sanıyorum tam keki yaptım fırını açtım hala buz gibi 😂😂 o an nasıl olur dedim fırın çalışıyor ama ısıtmıyor komşuya götürdüm sonra git gel kadın kapıyı açmıyor tövbe başına bişey geldi sandım korktum evde tek yaşlı kadın 2 saat içinde defalarca kapıyı zili çaldım açmadı en sonunda açtı teyze niye açmıyorsun başına bişey geldi sandım dedim aa çok mu çaldın diyor 😂 çalmak ne gidip geldim dedim 🤣🤣 bizim fırına başıma bunları getirdi servis çağıricaz sözde eşim çalışıyor fırının olmaması çok kötü