ebrualpcan birbebibirkedi evet devletteyim. Ben de ek gıdaya geçince daha kolay olur diye düşünüyorum beşinci ayda başlayacağız sanırım ve tam beşinci ayda da işe dönmüş oluyorum. İznim bitti
birbebibirkedi ebrualpcan evet ek gıda ile iyi bencede hemde ne güzel devlettesiniz ben hala özelde sürüyorum
acimavi birbebibirkedi bu tamamen size bağlı, işe dönmek size iyi gelecekse ve iyi bir bakıcı bulur gözünüz arkada kalmazsa gayet olur tabii
isil988 Benim de oğlum 4 aylıkken iznim bitecek ve uzatma şansım yok maalesef. Şu an 2 aylığız ama ben şimdiden nasıl bırakacağım diye kara kara düşünüyorum 🥺