Deletedmom_985 Normalde yaptigim bi sey degil ama bebegim varken aklima geldi. Burnum cok akiyor halsizim de dogru duzgun uyuyamiyoruz geceleri bebiskomuz cok uyaniyor. Hizli toparlanmak icin serum taktirsam diye dusundum var mi bu yontemi kullanan
mamacitaa_ Deletedmom_985 zateb hastaysanız doktora görünürsünüz o yönlendirir ya sizi serum ilaç vs ?
Minikkalbinannesi Deletedmom_985 ben genelde hasta olunca acil e gidiyorum oğluma geçmesin yada hemen iyileşeyim diye serum taktırıyorum düzeliyorum hemen mantıklı