Karışmayın, sakinleşiyorlar..
Benim kızımda da o aylarda başladı,şuan 13 aylık
Acıkınca ve uyku esnasında yada çok ağlarsa alıyor ağzına
Yani nasıl Bi benzetme olur bilmiyorum da en basit örnek diyeyim
‘insanlar nasıl gerilince sigara içiyorlar sakinleştim mantığına giriyorlar, bu da onlar için Bi sakinleştirme yolu’
Ben hiç bıraktırmaya çalışmıyorum, bıraktır diyen de oluyor. Niye karışayım ki yani çocuk onla iyi oluyorsa, kalsın.
Emzik tatmin etmiyordur belki, inanın büyüdükçe iyiki emiyor ya diyeceksiniz.
Ben öyle oldum yani
Mesela yolda giderken uykusu geliyor, alıyor parmağını ağzına susup uyuyor.
Hem emziği sürekli yanınızda taşımanız lazım, bunda o da yok.
Yani kısaca karışmayın, o ne zaman istiyorsa bırakır.
Bıraktırmaya çalışıp huzursuz etmeyin derim