selin__191 Merhaba, buraya da yazdığınızı yeni gördüm. Nöroloji doktorundan randevu alırken eeg’nin rutin olarak her hastaya çekildiğini söylediler, muayene ücretinden 2 bin tl daha pahalıydı, biz de ne olur ne olmaz diye kabul ettik. Sonucu normal çıktı