Merhaba anneler 🌸
2.5 yaşındaki kızımla Birkaç gündür bizi gerçekten endişelendiren bir durum yaşıyoruz, benzerini yaşayan var mı diye sormak istedim.
Son günlerde kızım bizim yattığımız odadan korkmaya başladı. Odaya girmek istemiyor, eliyle avizeyi, şifonyeri gibi eşyaları gösteriyor ve bizi içeri doğru çekerek ağlıyor. Ağlaması bildiğimiz ağlama gibi değil; korkarak, içine çekerek ağlıyor. Babasını da mutlaka yanına istiyor.
Bazen mecburen salonda uyutuyoruz, sakinleşince kendi odasına geri alıyoruz. Gündüzleri çok neşeli, oyun oynuyor, iştahı yerinde. Hatta okuldan çıkarken hala yemek yiyordu. Ateşi yok, öksürüğü yok, hasta gibi değil.
Bugün okulda da benzer bir durum olmuş; öğretmeni ağlamasından dolayı hasta olabileceğinden endişelenip bana yazdı. Ben de erken aldım ama öğretmeni de kontrol etmiş, fiziksel olarak bir sıkıntı yok.
Odada korkutucu bir şey yok aslında; hayvan figürü, karanlık köşe vs. yok ama yine de odaya girince huzursuz oluyor. Ne yapıcam ben bilmiyorum. Ekran da kısıtlı zaten izleyecek vaktimiz de pek olmuyor. Bir de sadece bizim yatak odasında yapıyor bunu ama bugün okula da yansımış ne yapacak bilmiyorum