Esoskirec ya benimde oğlum kreşe gidiyor. Ama asla bu şekil yaklaşılmıyor. Oğlum 30 aylık ve tam konuşamıyor ama 2. Hatta nadir de olsa 3. Yemeği ister öğretmenden. Elbette cesaretlendirilmesi gereken bir çocuk olabilir ama öğretmen tutumu çok önemli burda. Oğlumun sınıfı oğlum dahil 4-6 kişi arası oluyor. 2sinin annesi hemşire nöbetine göre gönderiyor. Ve 4 kişide olsa 6 kişide olsa her zamanı sınıfta 2 öğretmen var. Aşırı bir ilgi oluyor. Belki sınıf mevcudu yüksekse gerilip iyice kapanıyor olabilir. Daha düşük kontenjanlı bir okulda mı verseniz acaba? Ya da öğretmenle konuşup bir tık daha dikkat etmesini söyleyebilirsiniz.
Bu arada belki öğretmen tavuk istiyor musun diye sorduğunda evet dememiş olabilir. O yüzden verilmemiş olabilir. Bazen çok iyi olmayan okullarda evet-hayır için teşvik amaçlı yapılıyor :( üniversitede gözleme gittiğim zaman görmüştüm. Ne kadar tasvip etmesemde yapan kurumlar var.
Ya da diğer arkadaşı 2. İstemiş olabilir . Kızınızda isteyip söyleyemediyse bunu bu şekilde size lanse ediyor olabilir. Bu yalan söylemek değildir. Kendi düşüncesini doğru bildiği şekilde anlatıyordur. Öğretmenden bilgi alıp yârın kurum psikoloğu veya rehber öğretmeniyle beraber görüşmeniz daha iyi olur.