Minikkurbagam Kızlar 5.haftalık bebeğim var ve gazı gittikçe daha da artmaya başladı geceleri bile çığlık çığlığa ağlıyor. Doktorumuz ilaç yazsamda fayda etmez dedi ama ben yinede alıp kullanmak istiyorum ç. Öneriniz var mı acaba ne alabilirim eczaneden
birbebibirkedi Minikkurbagam nurse harvey yanlış yazmış olabilirim onu kullanıyorum ne zaman kullansak 2 saate kaka yapar rahatlar
Minikkurbagam birbebibirkedi benimkide kaka yapamıyor saatlerce ıkınıhor sonra yapıyor. Bi nebze olsun faydası olur ya doktor neden tavsiye etmedi anlamadım 🤦♀️ teşekkür ederim
birbebibirkedi Minikkurbagam birde mama veriyorsan doktorunuz bir damla zeytinyağı önerdi bize ben birde kimyon çayı içiyorum bunlarda aşırı etkili oldu
bizzocone Minikkurbagam ben hem clinikid hem de nurse harvey kullanıyorum valla doktor doğru diyor işe yaramıyor çünkü çocuk gaz çıkarmayı bilmiyor öğrenmesi de en fazla 6 ayı bulur dedi doktor 3. Ayda öğrenen de varmış. İnşallah erken öğrenir bebeğim de rahat uyuruz
Minikkurbagam birbebibirkedi yok canım sadece anne sütü kendimde yediklerime çok dikkat ediyorum ama etki etmiyor