ebruyalcin04 O yaşlarda çocukla daha kolay . Benim kızım 5 buçuk yaşındaydı tarafta kucağımda taşırken zor oldu.
Yani küçük çocuk kucakta daha kolay.
Kardeşiminkisi 2 buçuk yaşındaydı o hep kucagında taşıdı. Zor gelmedi.
Ben geceleri anneme bıraktım kızımı. O şekilde kolay oldu. Bizim gittiğimizde 3 aylardı herkes ozman gelmiş Kabe kalabalıgı gibi dedi herkes. Yani kızım büyük ama kalabalıktan yürütemedim