cinarprens inanın şu forumda gördüğüm bütün linçler 2 yaş altına ekran veren, öyle yanında durup izleyen falan değil direk ekran açıp giden, ekranla yemek verenlere karşı yapılan yorumlar. Bir anne olarak düşünüldüğünde hiçbiri de haksız değil. Bu işin doktoru falan yok gözü gören akıl sahibi herkes ekrana maruz kalan çocuğun kötüye gittiğini farkediyordur. Seslenir bakmaz, kilitlenir ekrana. Ağzına lokma veriliyor örneğin normal bebek ne yapar ekmeği sofrayı dağıtır, kaşığı masaya vurar oyun oynar, zor da olsa yer. Ama ekran açılınca robot gibi ekrana kilitlenir kim ağzına ne veriyor neyi yutuyor onun bile farkında değildir. Yani bebeği geçtim 4 5 yaşında 7 8 yaşında çocukların bile ekranla yerken ağır çekimde çiğnediğini yutmayı çiğnemeyi unuttuğunu görürsünüz. Normal insan yetilerini kaybediyor düşünün, kendi yiyebileceği çağda oyalanarak yiyor yemeyi unutuyor. Kontrollü veren anneyi kimse linçlemiyor. Versinler hadi kontrollü. Ama postları açın bakın o bebek o çocuk kontrolden çıkmış ki yememeye başlamış, öfke krizleri geçiriyor, bir sorun var ki post açmış. Şimdi ne denilsin bu anneye. İzletme kardeşim bak kendin sorunu görüyorsun senin bebeğine demek ki yaramıyor. Açma denilince linç algılanıyor. O annenin vicdanı rahatsa kimsenin linci umrunda olmasın. Ama ben bebeğinin bu hale geleceği ihtimali varken izletip de vicdanı rahat olan anne görünce üzülürüm.