sudenaz0 kcs ilk çocuğunuz kaç yaşında? İllaki zorluğu vardır ama daha çok güzelliğine odaklanmak lazım. bende istiyorum plansız bi şekilde gebe kalmayı yoksa ben yapamam bile isteye😂
Ballilokmam11 kcs tam benimkiler gibiymiş arası şuan kızım 29 aylık oğlum 2.5 aylık zorlandığım zamanlar evet oluyor ama şimdilik güzel hersey
[silindi] kcs Aslında zor değil de yorucu. İkisine yetişmek yoruyor onun haricinde çokta zor değil ya gözünüz korkmasın. 22 aylık ve 2 aylık oğlum var ikiside bebek henüz benim. İhtiyaclarına yetişmek yoruyor onun haricinde müthiş bi şey :) hayırlısı olsun zaman geçip gider
aybars_mom kcs bende ikinciye hamile olduğumu öğrendim 7 haftalık daha. Ama ilki gibi heyecan yok pek , başta üzüldüm insan ilkini düşünüyor kıyamıyor sanırım. Ama şimdi yavaş yavaş alışmaya başladım. Rabbim sağlıklı hayırlı evlat etsin. Bize de güç kuvvet sabır versin
cnuryasar Hayırlı olsun zor diye bir şey yok bence yani şöyle rabbim sana o meleği emanet ettiyse illaki üstesinden geliceksin annesin sen 5 çocuğunda olsa biz anneler çok güçlüyüz. Benim de kızım 21 aylık 2. Yi düşünüyorum hatta eşimle birkaç gün önce konuştuk yalnız olmasın ikimizinde kardeşleri vae benim 1 eşimin 5 kardeşi var hatta daha fazla. Normalde 13’ü regl bekleniyordu hala gelen giden yok geçen ay korunmadık bakalım hayırlısı tabiiki tedirgin oluyorum iki çocukla acaba mı diye ala büyüdükten sonra da rahata alışıcam biliyorum
alyayaz81 kcs Hayırlı olsun inşallah 🥰 Ben de geçen sene bu zamanlar ikinci bebeğimi doğurdum 😅 Sürpriz bir hamilelikti çok ağladım öğrenince ama sonra geçti çok güzel bir duygu 😍 Evet çok fazla zorluğu var bunu inkar edemeyiz 🙈
cnuryasar Hamile miyim değil miyim bilmiyorum bu arada adetim birkaç aydır düzensiz bir de influenza olup iyileştim 10 gün önce bir sürü ilaç vs kullandım ondan da gecikiyor olabilirim ama akşam test alıcam bakalım
Asyaveannesi04 kcs İsteyerek olmadı mı, şuan çok yeni ondan öyle hissediyorsunuz bende 2.bebeğime hamileyim 18 haftalık kızım 4 yaşında çok istedik, kızımda kardeş diye ağlıyordu çok harika bir şey 2.olmasına rağmen içim kıpır kıpır
Alyabebek34 Asyaveannesi04 bende çok istiyorum ve suan adetim 3 gün gecikti sevineyim mi üzüleyim mi bilmiyorum önceden de hep gecikti ama birşey yoktu gene korkuyorum birşey yoktur diye hevesleniyorum ama sonradan üzülen ben oluyorum inşallah tez vakitte benimde olur bebeğim😳🥺
mutlulukkkzamani kcs ben ilk ogrendimden şoktan baglyilmistim beklemiyordum sonrası hep yokmuş gibi geldi zmnla karnım çıktıktan sonra alıştım ama doğum sonrası ilk 3 ay aşırı zorlanmistim çünkü gazlı bir bebekti uykusuzfum ne gecm vardk ne gündüzüm kızım 4 yaşındaydı onada yemek yapıp veremiyordum çoğunlukla kahvaltıyla atistiririm Öyle böyle bebeğim büyüdük e hayatım düzene girdi şuan kızım 5 yaşına girecek bebeğim de 1 yaşına girecek alıştım herşey iyi gidiyor bazen zorlanıyorum kızımı okula götürüp getirirken bebekten yoksa diğer şekilde insan alışıyor
kums kcs kızım 32 aylık oğlum 2 aylık çok zorlanıyorum çok şükür tabiki isteyerek oldu ama önümüzdeki bir kaç sene ben artık yokum 😀😀
etkafa kcs şu an ikinciye hamileyim hep hayalimdi zaten iki çocuk rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 🌸