Prensesannesi32 denizin__annesii erken gelmeseydi 10 nisan ayarlamistik aslında sezaryan tarihini maalesef kendi seçti doğum tarihini 🥰
gizemyaren0 princessmom_ benim kızımla aynı gün sizin neyiniz var kız mı erkek mi nasıl gidiyor bebisle biz 4. Ay atagina girdik uyku mama reddi oluyor çok.zor geçiyor günümüz