simseklivekalpli Fark ettiğiniz, sütünüzü arttıran yiyecek içecekler neler oldu? Süt sorunu yaşayan anneler için fikir olsun 🌸 Bol su içmek, sütlaç ve kuruyemiş bende ise yaramıştı. Ayrıca sütüm az psikolojisi de etkiliyor direkt.
Pamukhanim_ simseklivekalpli tahin, kuru dut, hurma, ceviz bunları birlikte hergün yerdim çok işe yarıyordu
cananbulbul simseklivekalpli sütlaç ben de de işe yaramıştı, bir de bulgur pilavı gerçekten arttırıyor ve en önemlisi su 💕
gulbahar1_ Tahin de cok arttırıyor ayrıca e bebekte satılan içecekler bana cok fayda etmişti ilk sütüm onlar sayesinde geldi
simseklivekalpli gulbahar1_ evet tahin de faydalı, maltlari ben kullandım ama fayda etti mi bilmiyorum aslında 😬
heymama0 Bol bol sıvı tüketmek özellikle su. Bol bol emzirmek memelerimize süte ihtiyaç var sinyalini veriyor. Kalitesini arttırmak için hurma ceviz badem tahin gibi gıdalar tükettim. Aslında sütlaç gibi besinler nişasta oranları yüzünden bazı annelerde sütü kesebilir. Birde fırsat bulduğunda uyumak dinlenmek sütü çok etkiliyor.
alyayaz81 simseklivekalpli Sütüm fazla geldiği için iki çocuğumda da 4-5 ay defalarca mastit oldum . Bişey yiyip içmiyordum neredeyse sütüm kesilsin diye öyle illet bişey yaşayan bilir. Bulgurdan uzak duruyordum göğüslerimi extra süt dolduruyordu.
anneoldum1212 alyayaz81 maşallah 🤲🏻biz de ne bulursak yiyoruz süt olsun diye 🥲 42 kilo oldum damla damla biriktiriyorum bazen.
cananbulbul simseklivekalpli tatlı yiyince genel olarak artıyor benim galiba özellikle sütlü tatlılar baya etki ediyor sanırım sevdiğim için ama mesela stres yaptığım dönemlerde ne yesem de sütüm artmıyordu