Deletedmom_985 Az once bakirli spiral taktirdim simdi arabadayim belki normal ama icimde hissediyorum size sormak istedim normal degilse gun icinde tekrar gideyim
anonimm2503 Deletedmom_985 adetli iken mi takılıyor bide eczaneden mi alıyoruz bende düşünüyorum da taktırmayı devlette taktırcm
Kocamdaaakocammm Deletedmom_985 Bende taktirdim ama öyle bisey hissetmedim İpini uzun bırakmış olabilir belki ondan öyle hissediyorsundur
Deletedmom_985 Gmzce hic acimadi diyemem 3 dk kadar dayanirsaniz hemen geciyor sonra ama takilirken avuc iclerim terledi
Deletedmom_985 anonimm2503 evet adetliyken asmye gidiyosunuz orda takiliyor siz bisi almiyosunuz eczaneden falan
ysen Deletedmom_985 bende taktırdım yakın zamanda ama hiç öyle bi his olmadı ağrı ebet oldu kasık bel ağrısı ama dediğiniz gibi bi durum olmadı