menesamom mom97X ben kikonun maskarasını kullanıyorum aşırı güzel ama biraz tuzlu işte. Öncesinde de farmasinin zen maskarasını kullanıyordum oda güzeldi
suhedaaaaa mom97X beaulis mavi kutulu maskarasını çok tavsiye ediyorlar. denemedim bu arada ama deneyip mutlaka al diyenler oldu
HELELEKADIN mom97X ben bunu kullanıyorum aşşırı Güzel ne akıyor ne dağılıyor ertesi güne kalsa bile bozulmuyor Gratis indiriminden 400 TL’ye almıştım ama yükselmiş fiyatı eğer alabilirsen kesinlikle tavsiye ederim
HELELEKADIN HELELEKADIN yukarda attığım mascarayı almadan önce hep bunu kullanıyordum bundan da çok memnunum ama akşama doğru salmaya başlıyor kendini Gratis de indirime girince 200 TL civarı oluyor
bitboylum mom97X bealuis in beyazlı bir maskarası var özellikle o ve sarısı kirpiklerin kısaysa çok güzel ayırıp uzatıyor
Fincan https://app.hb.biz/a3wY8mA9qVoy Al dua et bacım öyle bi şey. Yeri malı yurdun malı hem de ucuz. Bim e de geliyo daha ucuz bulursunuz belki. Stoklu aldığım için bayağıdır bakmadım fiyata.