Yaklaşık 4 aylık bebeğim. Gunduz uyku uyanıklık saatlerine dikkat ediyorum. Tek sıkıntı 16.00 dan sonra çok zor uyuyor veya uyumuyor. 19.30-20.00 gibi uyutuyorum. 22.00 de 23.00 te 01.00 de 03.00 ve 05.00 gibi mutlaka uyaniyor. Kilosu da düşük olduğu için her uyanmasında emziriyorum. Sürekli emzirdigim için mi yoksa 16.00 dan sonra uyumadigi için mi sık sık uyaniyor acaba.