Merhaba. 12 ay 18 günlük kızım var. Hala yürümüyor sıralıyoruz ama henüz başlamadık. Bir de kelime yok çok fazla anne baba diyebiliyor ama örneğin seslenirken hiç anne ya da baba demiyor ıhh ıhh diye sesleniyor. Pişi miyav hav gibi hayvan sesleri çıkarıyoruz aç demek için de ap diyoruz başka bir şey yok. Sizin var mı bu durumu yaşayan ya da sizin öinikler nasıl iletişimde şu anda? Günlük olarak nasıl ilgileniyorsınuz ben biraz kitap biraz oyun biraz serbest zaman yapıyorum tavsiyeleriniz çok önemli teşekkürler