3aykıkkende grip olmuştuk ne yapacağımı biliyorum ama doktora da götürmedikçe içim rahat değil. Aciller doktorlar hasta dolu koridorlar. Zaten bizde sağlık ocağından kaptık o yüzden daha fazla çocuğumu sokmak istemiyorum bu ortamlara. Sağlık ocağına bari götüreyim göğsünü dinlettireyim dedim çoookkk kalabalık ve minicik avuç içi kadar sağlık ocağımız olduğu beklerken herkes yüzüne yüzüne nefes aldığı için çıkıp eve geldim.
Allah’tan ateşimiz yok. Biraz hırıltı var burun akıntısı var, bugün bayağı bir azaldı akıntı. Şu an biraz öksürükle hırıltı kaldı. Sağlık ocağındadaki hemşireme arayıp sordum böyle böyle diye. Ateş hırıltı ve öksürük varsa o doktora götür dedi.
Yaşamış bilen annelere bir sorayım dedim, ne yapmalıyım arkadaşlar. Çok acil bir durum mu bu öksürük? Üç aylıkken hasta olduğumuzda da aynı semptomlar vardı. Velhasıl kafam karışık. Sanki doktorun ne diyeceğini biliyorum ama gitmeden de içim rahat etmiyor işte😞😞😞