Merhaba kizlar bebeğim bugün 6. Ayını doldurdu 5 buçuk 6 aya yakın ek gıdaya başladık önce sebze püre halinde verdim şimdi sabahları yoğurt öğleden sonra da bazen çorba yapıp veriyorum bugün tam 6 gün oldu kaka yapmadı ıkınma hissi huzursuzluk karın ağrısı hiç bir sıkıntı görünmüyor şuan keyfi gayet yerinde ama ek gıdaya başladıktan sonra kakayi az yapıyor bundan bir kaç hafta önce de 5 gün yapmadı sonra yaptı kabız gibi çok katı zorlanarak yapmadı normal mi acaba kafayı yiyeceğim kaç gündür