sa_me_yi ikinci ay aşılarını iki güne dağıtmışlardı bizim, verem için ayrı bir gün vermişti sağlık ocağı, rotayı da veremle birlikte yaptırdık.
Hatta ikisinin aynı gün olmasının daha iyi olduğunu söyledi çocuk doktoru, başka bir gün mü yapılsa diye sormuştuk aslında.
Hiçbir sorun yaşamadık çok şükür.
Bu arada yaşadığım bölgede kusma ishal salgını da var şu sıralar erken olması iyi oldu bizim için.