Kızlar merhaba,
1 senedir buraya girmiyorum aklıma geldi, nasılsınız?
Benim kızım 3 yaşında ama çok yemek seçiyor zaten çok iştahlı da değil haliyle ufacık bi hastalık hali olsa bizi ilk terkeden iştah oluyor.
Kullanıp gerçekten memnun kaldığınız bir vitamin iştah açıcı şurup var mı?
Ben argivit kullandım ama pek bir etki göremedim.
Bir de ek olarak hala reklamlar çok fazla iki cümle yazana kadar 3 reklam izledim.