kirazmevsimi_ Günaydınlar. Oğlumun doğum günüsü için tavandan balon yapıştırcam ancak neyle yapıstırabilirim tsvana iz yapmaması ve sağlam olmasi için. Helyumlu balon kullanmak istemiyorum tehlikleli buluyorum.
Noname21 kirazmevsimi_ önce koli bandı yağıştır sonra koli bandına yine koli bandı yağıştır böyle çevirerek yapıyorduk ya çocukken balonu da üzerine yapıştır ama boya kalitesiz şe her türlü kaldırıyor
12betul kirazmevsimi_ kuzum biz de yaptık onlar aparat veriyor . Yapışkanlı çok ta sıkı tutuyor . Zaten balonu da geçirme aparatı var . Çok kolay