Günaydın kızlar annemin yanına gelmiştim 3 gün önce annem ve kardeşim dün hasta oldular acile gidip ilaç aldılar. 2 aylık bebeğim var herhangi bir belirtisi yok ama hastalık bulaşmış olabilir mi ya bugün bi sağlık ocağına hidicem ama yine size de sormak istedim bulaş olduğu halde hiç belirti olmaması da normal mi?